Ανακοίνωση <<έναρξη σχολικής χρονιάς 2017-2018 - Αγιασμός>> Την Δευτέρα 11/09/2017 ξεκινάει η καινούργια σχολική χρόνια, με τον Αγιασμό που θα πραγματοποιηθεί (πιθανά ως προς την ώρα) μετά τις 10 π.μ. στο γυμνάσιο μας. Τα δρομολόγια των σχολικών λεωφορείων θα πραγματοποιηθούν τις συνηθισμένες ώρες για κάθε χωριό. Στους μαθητές, την ίδια μέρα, θα μοιραστεί μέρος από τα σχολικά τους βιβλία , οπότε θα πρέπει να προσέλθουν στο σχολείο με τις μαθητικές τους τσάντες.

 

Ανακοίνωση Δευτέρας 11-06-2017  :Τα αποτελέσματα του Σχολικού Έτους 2016-2017 Θα εκδοθούν από τον Σύλλογο των Διδασκόντων καθηγητών του Γυμνασίου Ν. Τρίγλιας, την Δευτέρα 12-06-2017, μετά τις 16:00μ.μ. το απόγευμα (Οι γονείς-κηδεμόνες των μαθητών μπορούν να παραλαμβάνουν τους τελικούς ελέγχους επίδοσης, από την Τρίτη 13-06-2017 και κάθε μέρα μέχρι τις 30-06-2017, από τις 08:00 π.μ. έως τις 13:30 μ.μ.).

Από την Τρίτη 13-06-2017 το πρωί θα αρχίσουν τα μαθήματα Υποστηρικτικής Διδασκαλίας, για τους ανεξεταστέους μαθητές.

Οι επαναληπτικές εξετάσεις θα διεξαχθούν από την Δευτέρα, 19-06-2017, για όσες ημέρες χρειαστεί.

 

18/11/2016 Ενημερωτικό σημείωμα από τον Διευθυντή του Γυμνασίου κ. Καραποστόλου Αναστάσιο προς τους γονείς και κηδεμόνες

Στο παρακάτω κείμενο θα βρείτε πληροφορίες για τις νέες αλλαγές στο γυμνάσιο , τον τρόπο βαθμολόγησης των μαθητών ,τις απουσίες τις ποινές κτλ
 
Αξιότιμοι γονείς και κηδεμόνες
Με το παρόν σημείωμα θα θέλαμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας και να σας ενημερώσουμε
για θέματα που έχουν σχέση με τη λειτουργία του σχολείου και τη φοίτηση των παιδιών σας σε αυτό.
Το σχολείο μας αποδίδει μεγάλη σημασία στην επικοινωνία και την εποικοδομητική συνεργασία με τους γονείς και κηδεμόνες,οι οποίοι δικαιούνται να έχουν πλήρη ενημέρωση για την επίδοση, την επιμέλεια, τη φοίτηση και τη συμπεριφορά των παιδιών τους. Αναμένουμε από σας να προσέρχεστε τακτικά στο σχολείο και να ενημερώνεστε σχετικά με τη φοίτηση, την επίδοση και τη συμπεριφορά των παιδιών σας, καθώς επίσης και να μας ενημερώνετε για προβλήματα που μπορούν να επηρεάζουν τη συμπεριφορά τους στο σχολείο. Η τακτική παρουσία και ενημέρωση του γονέα από του εκπαιδευτικούς, έχει θετική επίδραση και στην απόδοση αλλά και στη συμπεριφορά του μαθητή/τριας.
Είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζει ο μαθητής/τρια, ότι οι εκπαιδευτικοί συνεργάζονται με την οικογένειά του και μαζί προσπαθούν να πετύχουν την μέγιστη δυνατή βελτίωση και στα μαθήματα αλλά και στη συμπεριφορά του μαθητή/τριας.............Ολόκληρο το κείμενο μπορείτε να το δείτε εδώ  http://gym-n-trigl.chal.sch.gr/enimerotikoprosgoneis.pdf

 

  • Όλες οι αλλαγές που θα γίνουν στο γυμνάσιο (αξιολόγηση μαθητών ,τετράμηνα ,εξετάσεις) για το σχολικό έτος 2016-2017 όπως εκδόθηκάν με το παρακάτω προεδρικό διάταγμα.
  • 27/10/2016 ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
  • ΑΠΟ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΝΟΜΟΥ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ    :   Σας αποστέλλουμε την εγκύκλιο και το ΦΕΚ που αφορούν στην οργάνωση και λειτουργία του προγράμματος ενισχυτικής διδασκαλίας και παρακαλούμε να ενημερωθούν σχετικά γονείς – κηδεμόνες, για την υποβολή και συλλογή αιτήσεων, σύμφωνα με το επισυναπτόμενο υπόδειγμα.

    Τηρώντας το χρονοδιάγραμμα της εγκυκλίου, οι σχολικές μονάδες θα πρέπει έως τη Δευτέρα 07-11-2016 να υποβάλουν την πρόταση του Συλλόγου Διδασκόντων και να αποστείλουν το επισυναπτόμενο αρχείο  excel  στη Δ/νση Δ.Ε. ηλεκτρονικά.
                                 ΦΕΚ ΠΡΟΚΥΡΗΞΗΣ
                                προεδρικό διάταγμα.

  •  

    Ευχαριστούμε.

  • 10/09/2016
  • Την Δευτέρα 12/09/2016 θα ανοίξουν και επίσημα τα σχολεία. Περίπου στις 10πμ θα γίνει ο Αγιασμός στο γυμνάσιο της Τρίγλιας.
  • Μετά τον Αγιασμό θα μοιραστούν όλα τα βιβλία της σχολικής χρονιάς στους μαθητές. Καλό θα ήταν οι μαθητές να φέρουν τις τσάντες τους έτσι ώστε να πάρουν όλα ή μέρος από τα βιβλία τους .Στην περίπτωση που οι μαθητές δεν θα μπορούν να πάρουν όλα τα βιβλία τους έχει προβλεφθεί να αφήσουν μέρος από αυτά στις τάξεις τους έτσι ώστε να τα πάρουν την επόμενη μέρα.
  • Οι μαθητές από τα άλλα χωριά θα μπορέσουν να μετακινηθούν με τα σχολικά λεωφορεία, που θα ξεκινήσουν τις ίδιες ώρες με αυτές του προηγούμενου σχολικού έτους . Η ώρα επιστροφής των μαθητών με τα λεωφορεία θα κανονιστεί την Δευτέρα και θα ανακοινωθεί έγκαιρα στους μαθητές.

10/07/2016

Την Τετάρτη 06/07/2016 προστέθηκε στον εξοπλισμό του εργαστηρίου φυσικών επιστημών το μικροσκόπιο celsestron 360+ . Πρόκειται για μικροσκόπιο μέτριων δυνατοτήτων μεγέθυνσης ,όμως είναι εξαιρετικά καλό για εκπαιδευτικούς σκοπούς . Το μικροσκόπιο διαθέτει ενσωματωμένη ψηφιακή κάμερα και μπορεί να συνδεθεί άμεσα με Η/Υ και βίντεο-προτζέκτορα . Έτσι σε πραγματικό χρόνο είναι δυνατό να προετοιμαστούν για "κατά μέτωπο" παρατήρηση παρασκευασμάτων βιολογίας ,οι περίπου 25 μαθητές κάθε τμήματος. Αλλά και των συνολικά 210 περίπου μαθητών του σχολείου μας μια και το μάθημα της βιολογίας διδάσκεται σε όλες τις τάξεις του γυμνάσιου. Το μικροσκόπιο αγοράστηκε με χρήματα(244Ε) από την δωρεά της οικογένειας Παρέση Φώτιου που δόθηκαν ειδικά για τον εξοπλισμό του του εργαστηρίου φυσικών επιστημών. Η οικογένεια Παρέση επίσης δώρισε χρήματα για τον εξοπλισμό της βιβλιοθήκης του γυμνασίου με βιβλία ποικίλου περιεχομένου. Τους προηγούμενους μήνες έγινε αγορά πολλών βιβλίων που μπορούν να εξυπηρετήσουν τις διδακτικές ανάγκες, όλων των ειδικοτήτων του σχολείου μας. Η δωρεά έγινε για να τιμηθεί η μνήμη του γιου της οικογένειας ,Στράτου Παρέση που "έφυγε" από την ζωή σε ηλικία μόλις 36 ετών. Ο σύλλογος καθηγητών του γυμνασίου εκφράζει την συμπαράσταση και τις ευχαριστίες του στην οικογένεια του Στράτου.

21/06/2016

Σήμερα μετά της 13:00 θα αναρτηθούν τα αποτελέσματα για τους μαθητές που παραπέμπονται για Σεπτέμβριο.

Από αύριο Τετάρτη 22/06/2016 θα δίνονται και οι έλεγχοι των μαθητών .

Το γυμνάσιο θα είναι ανοιχτό κάθε Τετάρτη 9-1πμ για όλη την διάρκεια του καλοκαιριου.

 11-05-2016

Από τις καλύτερες εκδηλώσεις της φετινής χρονιάς και σίγουρα η πιο χρήσιμη. Το σεμινάριο από την εθελοντική ομάδα διάσωσης για την παροχή πρώτων βοηθειών. Πήραμε μαθήματα αλληλοβοήθειας και ανθρωπισμού στην πράξη. Του χρόνου θα πρέπει να το επαναλάβουμε με περισσότερα σεμινάρια και σε επίπεδο ομάδων από μαθητές. Η πρωτοβουλία ήταν του συλλόγου γονέων του γυμνασίου.

13071958 1711005072511615 77345808756216980 o 

 

31/05/2016

 

ΕΣΠΑ 2014-2020 Μαθητές με ειδικές ανάγκες.......

 

Οι Πράξεις «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία
ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες», των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3, (MIS 520707, 485613,
485614) του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» ως έργα υποψήφια
για ένταξη στο ΕΠΑΝΑΔ του ΕΣΠΑ 2014-2020, που συγχρηματοδοτούνται από την Ευρωπαϊκή Ένωση
(Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους, αφορούν στην στήριξη και ενίσχυση του
θεσμού της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και
ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για έξι σχολικά έτη (2010-2011, 2011-2012, 2012-2013, 2013-2014,
2014-2015 και 2015-2016). Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3
(MIS 520707, 485613, 485614) «Αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης και προώθηση της
κοινωνικής ενσωμάτωσης» στις 8 περιφέρειες Σύγκλισης, στις 3 περιφέρειες Σταδιακής Εξόδου και
στις 2 περιφέρειες Σταδιακής Εισόδου, αντίστοιχα.
Ένα μείζον θέμα για το εκπαιδευτικό σύστημα και εν γένει για το κοινωνικό κράτος αποτελεί η
ουσιαστική ένταξη στο εκπαιδευτικό σύστημα και η διαρκής υποστήριξη στην εκπαιδευτική
διαδικασία των μαθητών με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Ως «Μαθητές με Αναπηρία ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές ανάγκες» θεωρούνται όσοι για ολόκληρη ή
ορισμένη περίοδο της σχολικής τους ζωής εμφανίζουν σημαντικές δυσκολίες μάθησης εξαιτίας
αισθητηριακών, νοητικών, γνωστικών, αναπτυξιακών προβλημάτων, ψυχικών και νευροψυχικών
διαταραχών οι οποίες, σύμφωνα με τη διεπιστημονική αξιολόγηση, επηρεάζουν τη διαδικασία της
σχολικής προσαρμογής και μάθησης».
Στους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες συγκαταλέγονται ιδίως όσοι
παρουσιάζουν νοητική αναπηρία, αισθητηριακές αναπηρίες όρασης (τυφλοί, αμβλύωπες με χαμηλή
όραση), αισθητηριακές αναπηρίες ακοής (κωφοί, βαρήκοοι), κινητικές αναπηρίες, χρόνια μη ιάσιμα
νοσήματα, διαταραχές ομιλίας − λόγου, ειδικές μαθησιακές δυσκολίες όπως δυσλεξία, δυσγραφία,
δυσαριθμησία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία, σύνδρομο ελλειμματικής προσοχής με ή χωρίς
υπερκινητικότητα, διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές (φάσμα αυτισμού), ψυχικές διαταραχές και
πολλαπλές αναπηρίες.
 
Στόχος της Πράξης είναι η υλοποίηση της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης στα σχολεία
γενικής αγωγής προκειμένου να υποστηρίζονται οι μαθητές με αναπηρία ή/και με ειδικές
εκπαιδευτικές ανάγκες στη σχολική τάξη παράλληλα με τον εκπαιδευτικό της τάξης. Για το σκοπό
αυτό προσλαμβάνεται το αναγκαίο προσωπικό.  
Επίσης, στόχος των πράξεων είναι η υποστήριξη των μαθητών με το αναγκαίο προσωπικό
(ΕΕΠ/Σχολικοί Νοσηλευτές και ΕΒΠ) ώστε να καταστούν λειτουργικοί κατά το χρόνο παραμονής τους
στις σχολικές μονάδες σε Περιφέρειες όπου δεν καλύπτουν τα ΠΕΠ.
Η εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη των μαθητών με αναπηρία ή/και με  ειδικές εκπαιδευτικές
ανάγκες είναι μία έμπρακτη εφαρμογή προς την κατεύθυνση της κοινωνικής ενσωμάτωσης τους στη
σχολική κοινότητα με αποτέλεσμα τη βελτίωση της προσβασιμότητας των μαθητών στο κοινωνικό
γίγνεσθαι και την αντιμετώπιση του κοινωνικού αποκλεισμού.