Διακρίσεις των μαθητών/τριών

Σχολικό έτος 2012-2013

Διακρίσεις στα μαθηματικά της Μαστραλέξης Χριστίνας και του Γιάννη Κουσέκ

         Ομάδα από μαθητές του Γυμνασίου μας προετοιμάστηκαν από τις δύο καθηγήτριες μαθηματικών του σχολείου μας  με σκοπό να συμμετάσχουν σε διαγωνισμό μαθηματικών με θέμα τους ''γρίφους''. Να πούμε πως οι γρίφοι είν,αι ένα είδος "ανορθόδοξων" με τα σημερινά δεδομένα μαθηματικών όπου ένας μαθητής γυμνασίου να μπορεί να "νικήσει" έναν μαθητή λυκείου μερικές φορές ακόμα και καθηγητή μαθηματικών. Αυτό γίνεται γιατί οι γρίφοι δεν βασίζονται στις μαθηματικές γνώσεις άλλα στον τρόπο σκέψης και στο μαθηματικό ταλέντο των μαθητών. Ήταν γνωστό στους καθηγητές τους απλά αποδείχθηκε άλλη μια φορά πως η Χριστίνα και ο Γιάννης είναι δύο πανέξυπνα παιδιά με χαρισματικό τρόπο σκέψης στα μαθηματικά και όχι μόνο. Το και "όχι μόνο" χαρισματικά παιδιά στα μαθηματικά αφορά την προσωπικότητα και τον χαρακτήρα των δύο αυτών μαθητών που νομίζω πως είναι πιο σημαντικό από το οποιοδήποτε έμφυτό τους ταλέντο. Τους ευχαριστούμε και τους ευχόμαστε μια ακόμα πιο λαμπερή συνέχεια στο λύκειο πια, αλλά και στην υπόλοιπή τους ζωή .

            Στο λύκειο πια η Ελένη Πάππη κέρδισε σε έναν ακόμα διαγωνισμό ποίησης.Περισσότερα για τις διακρίσεις  μαθητών του λυκείου Τρίγλιας θα βρείτε στο μπλόκ  http://gelntriglias.blogspot.gr/

Σχολικό έτος 2011-2012

  1)Πάππης Ελένης

    Μαστραλέξης Χριστίνας

  2)Τσαγανού Θωμά

  3) Βαμβακά Ζαχαρούλας

 1)Διακρίσεις σε διαγωνισμό  Μαθηματικών και πρώτο βραβείο σε Πανελλήνιο διαγωνισμό Ποίησης.

 

Πράγματι οι μαθήτριες της Β’ Γυμνασίου Χριστίνα  Μαστράλεξη και Ελένη Πάππη  της Γ’ Γυμνασίου διακρίθηκαν  σε διαγωνισμό Μαθηματικών. Έτσι οι δύο μαθήτριες θα μπορέσουν να συμμετάσχουν στην επόμενη φάση ώστε να διεκδικήσουν μεγαλύτερο Βραβείο όπως το έκανε  η Ελένη Πάππη παλιότερα.  

 

Επειδή  κάποιοι μπορεί να θεωρούν  εύκολο  έναν τέτοιο διαγωνισμό τους έλεγα την προσωπική μου εμπειρία, αν έχει κάποια αξία βέβαια. Θεωρητικά ήμουν ένας απλά καλός  μαθητής στα μαθηματικά. Χάρης  σε αυτά πέρασα στο Γεωλογικό Θεσσαλονίκης και την επόμενη χρονιά στο Φυσικό στα Ιωάννινα. Στην Β Λυκείου  εγώ και άλλοι τρεις συμμαθητές  δώσαμε σε έναν τέτοιο διαγωνισμό .Γράψαμε από 5 έως 7 και ειλικρινά μετά από 30 χρόνια σχεδόν θυμάμαι μια άσκηση γεωμετρίας που μετά από 1,5 ώρες προσπάθειας ,ούτε οι γνώσεις μου ούτε  το πείσμα μου με βοήθησαν για την λύσω. Εγώ  τουλάχιστον  εκτιμώ  πάρα πολύ τους μαθητές που τα καταφέρνουν στα δύσκολα.

 

Επιπλέον η μαθήτρια Ελένη Πάππη κέρδισε σε Πανελλήνιο  διαγωνισμό ποίησης. Είναι σπάνιος έως χαρισματικός κάποιος που συνδυάζει  εκφραστικές και μαθηματικές ικανότητες με  πλούσιο εσωτερικό κόσμο και ευαισθησία.

Μερικές  φορές βάζω στους μαθητές ασκήσεις που μοιάζουν με τεστ  <<ευφυΐας>>. Στην πραγματικότητα ποτέ δεν πίστευα ότι τέτοιου είδους ικανότητες κάνουν  ουσιαστικό καλό σε κάτι. Καλό είναι να υπάρχουν βέβαια άλλα πιστεύω  ότι  ο χαρακτήρας  ενός παιδιού και η αυτογνωσία  είναι οι καθοριστικοί παράγοντες  που μπορούν να απογειώσουν πνευματικά έναν άνθρωπο. Και οι δύο μαθήτριες με διαφορετικό τρόπο είναι εξαιρετικά σε χαρακτήρα και ήθος παιδιά. Όλοι  εμείς οι καθηγητές τις ευχαριστούμε και τις ευχόμαστε  να συνεχίσουν και να έχουν και ακόμα μεγαλύτερες επιτυχίες.

Παπαδόπουλος Λευτέρης

 

 2)Σε πανελλήνιο διαγωνισμό για το καλύτερο διήγημα του 2012 κέρδισε ο μαθητής της Γ' τάξης Τσαγανός Θωμάς.

 

3)Σε Πανελλήνιο διαγωνισμό χορού η μαθητρια Βαμβακά Ζαχαρένια κέρδισε το δεύτερο βραβείο στην κατηγορία κλασικου χορού στο ατομικό.Στην ίδια κατηγορία, αλλά στο ομάδικο αυτή την φορά η Ζαχαρένια κέρδισε το πρώτο Βραβείο.Ως επιβράβευση χορηγήθηκε στα κορίτσια κρατική υποτροφία, έτσι ώστε να προετοιμαστούν αυτη την φορά, για τον πανευρωπαϊκο διαγωνισμό χορού.